stoję z boku i patrzę stoję z boku i patrzę
240
BLOG

Ludzie, mamy XXI wiek

stoję z boku i patrzę stoję z boku i patrzę Rozmaitości Obserwuj notkę 13

Jestem w podróży. Zatrzymałem się na dużej stacji paliw gdzie obok sklepu jest także bistro.

Usiadłem przy kawie obok okna z widokiem na dystrybutory. Facet podjechał samochodem, zatankował, podszedł do kasy i zapłacił. Następnie wyszedł z budynku i... poszedł w pobliskie krzaki sikać...

Skończyłem kawę i sprawdziłem. Toaleta wyłożona nowymi płytkami z nowoczesnym dizajnem. Ciepła woda w kranie, pachnące mydło. Na drzwiach grafik z podpisami osób sprzątających co godzinę...

Ludzie nie róbcie wiochy... Mamy XXI wiek...

"Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Święta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." ks. J.Tischner A jo godom, że jest prowda, cało prowda i cało prowda całom dobem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości